KAĞIT ÇİÇEK YAPIMI.


Kâğıt ÇİÇEK YAPIMI;


Yaprak boyutları;
18 cm = 6 adet  yaprak 
15 cm = 5 adet yaprak
12 cm= 5 adet  yaprak 
9 cm = 5 adet  yaprak 
6 cm = 5 adet yaprak 

MALZEMELER;
3 adet renkli fon kartonu,
1 adet parlak El isi kağıdı
1 adet  makas,
1 adet cetvel,
1 adet silikon ve silikon tabancası,

YAPILIŞI;

Herkese merhabalar bu gun sizlerle kagit çicek süsler yapacağız. 🤗 Öncelikle yukarda belirttiğim boyutlarda yaprakları kesiyoruz. Ve kestiğimiz yaprakların alt kısmında tam ortasından küçük 2 cm kadar kesiyoruz, silikonla en büyük boyutundan  başlayarak tek tek yapıştırarak,  yaprak şeklini vermeye basliyoruz.  Ben bu işlemi yaptıktan sonra makas veya kalem yardımıyla yapragin ust kismini dışa dogru kıvırdım. 


Ve tek tek bir öncekinin ve sonrakinin köşelerinden birbirine ekleyerek çiçeğimizin en dış kısmını oluşturuyoruz. Aşağıdaki gibi diş çiçek çemberimizi oluşturuyoruz.

Bu sekilde 5 kat olmak üzere aynı islemi tekrarliyoruz ve en son iç içe geçirerek silikon yardımıyla yapıştırıyoruz.

Artik en son renkli El isi kağıdıyla yada ince rekli kağıtla çiçeğimizin ortasını yapmaya geldi. Kağıdı 2ye katlayıp şekildeki gibi şerit şerit kesiyoruz. 


En son bu kestiğimiz El işi kağıdı, kıvırarak orta kısmını yapiyoruz.


Ve son olarak arka kısmını kapatacak büyüklükte çiçeğe gore daire kesip arka kısmını kapatıyoruz.


Ben çiçeklerinin orta kısmınıda ayni fon kartondan yaptim bu şekilde de çok güzel oldu.
Artik çiçeklerimiz hazır gerisi hayal dünyanıza kalmış ben bir kaç fotoğraf paylaşıyorum size fikir olması açısından.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EVDE MORLUK TEDAVİSİ🥰

ŞEKER HAMURLU SÜSLÜ KURABIYE TARİFİ😍😍💗💓💞👍

UNİCORN DOĞUM GÜNÜ KONSEPT